Shop Mobile More Submit  Join Login
Wedding Pg 10 by Kotego Wedding Pg 10 by Kotego
ZOMG! Page ten!

And oh my gosh, did I seriously make it that hard to guess what the main joke was?! TT-TT Here's the main joke of Page 9: Amy, Sonic, and Violet are thinking that Shadow'll faint, when all of a sudden Scar thinks that Amy's hot; the friggin joke is IRONY!! Irony man!!! :frustrated:

Anyway, onto this comic page. Yay, Shadow says his true feelings on the submit and then magically regains his confidence. Hooray for random magic! :dummy: :boogie: :tighthug:

The two characters that star in this page, and the next pages, are Pyro the Fox and SonicDX94 :dance: I did that cause they asked me too, and I like adding characters X3

I love how the two characters came out; they were a little difficult but after awhile it became easier. ^^ Whoopee!!

So, that's all I gots to say about this one, and stay tuned for the next :B

All the sonic characters belong to SEGA
Pyro belongs to :iconp8nternecromorf:
SonicDX94 belongs to :iconsonicdx94:
The art and idea is MINE

> [link]
< [link]
Add a Comment:
 
:iconnarutosuperfan456:
narutosuperfan456 Featured By Owner Jan 3, 2010  Hobbyist
finally the wedding shall begin!!!!!
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Jan 3, 2010  Hobbyist
yep ^^
Reply
:icondolorr:
Dolorr Featured By Owner Aug 8, 2009
Coolz can I add a chariter to the story? :3
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist
sure, which one? can u send me a link?
Reply
:icondolorr:
Dolorr Featured By Owner Aug 8, 2009
well emerald, [link] heres a link of her but you can draw her anyway you like ^^;
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist
okay, thx. I'll probably draw her in Sonic form.
Reply
:icondolorr:
Dolorr Featured By Owner Aug 8, 2009
ya I was hoping you would do that^^;
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist
heh, considering it's a Shadamy comic with only Sonic characters.
Reply
:icondolorr:
Dolorr Featured By Owner Aug 8, 2009
Ya :P
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist
well, i get onto the comic soon then ^^
Reply
(1 Reply)
:iconsilverluver123:
Silverluver123 Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist General Artist
That is so cute!
< )
<
Reply
:iconsonicdx94:
SonicDX94 Featured By Owner Aug 8, 2009
Yay!!!I'm here!!I looks cute!
Yay Shadow didn't faint!!he will marry amy yay!!!
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 8, 2009  Hobbyist
:dance: let's partay :dance:
Reply
:iconsonicdx94:
SonicDX94 Featured By Owner Aug 8, 2009
yay :dance:
Reply
:iconshadamy-luffer:
shadamy-luffer Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Filmographer
lmao
pyro?!
:XD:
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist
yeah, no one guessed and :iconp8nternecromorf: asked me to. :nod:
Reply
:iconshadamy-luffer:
shadamy-luffer Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist Filmographer
omg!
can i be in it too?
as the flower girl or the bible boy:XD:
it's ok if you say no
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist
well, neither of those characters will be mentioned, but I could add you in as another character. which character do you want put in?
Reply
:iconshadamy-luffer:
shadamy-luffer Featured By Owner Aug 9, 2009  Hobbyist Filmographer
any of the three:
shadamy,
cody,
neoami
up to you:meow:
and thank you so much:iconiloveyouplz:
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 9, 2009  Hobbyist
okay, and thx for replying. I'll start the comic as soon as I can.
Reply
:iconsahdamy:
sahdamy Featured By Owner Aug 7, 2009
hehe danm priest
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist
yep :dummy:
Reply
:iconsahdamy:
sahdamy Featured By Owner Aug 9, 2009
hehe
Reply
:iconp8nternecromorf:
p8nternecromorf Featured By Owner Aug 7, 2009
:woohoo: :dummy: :love:

Thx u so much! Pyro is cute!! X3
Reply
:iconkotego:
Kotego Featured By Owner Aug 7, 2009  Hobbyist
yur welcome :dummy: :hug:
Reply
:iconp8nternecromorf:
p8nternecromorf Featured By Owner Aug 7, 2009
:icondragonspin1::icondragonspin2:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1700 × 2175




Details

Submitted on
August 7, 2009
Image Size
895 KB
Resolution
1700×2175
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,567
Favourites
46 (who?)
Comments
27
Downloads
29
×